SARUNG NAWWAR , TERUS LAWA

HOT DEAL!
IRRESISTIBLE OFFER!
MUST GO!
"Bila pakai tudung ni terus jatuh cinta, senang, tak yah gosok, nak cepat terus sarung pastu elok je terletak. Muka pun sesuai dengan akak"
- Puan Salmah Hashim
"Alhamdulillah memang selesa. Senang, sarung je. Tak payah belek2 kat cermin lama-lama"
- Puan Marina Mohamed
"Kain dia selesa dan elok terletak. Kalau hari panas material tu rasa sejuk/selesa. Kalau hari sejuk material tu rasa warm je"
- Puan Neng Narashimah
"Suka dengan tudung geboo ni. Menepati citarasa! Nak kumpul semua corak "
- Puan Nor Aziah
"Pakai terletak. Mudah dijaga. Yang penting tak perlu iron dan awning senang dibentuk"
- -Puan Madihah
"Dalam banyak-banyak akak beli, ini yang betul-betul ngam kat muka. Muka tak berapa ketat. Akak tak perlu pakai brooch kat bahagian dagu"
" Patuh syariah. Pinless!Mudah bentuk.Akak tak pernah lagi jumpa tudung yang ada tali macam tudung Zorro pada tudung lain. "
- Puan Linda
"Beza sangat dengan tudung-tudung yang saya pernah ada sebelum ni! Saya ada 4 helai je tudung ni, hampir setiap hari saya pakai tudung tu. Yang baru ni nampak berkilat dan lagi cantik"
- Puan Suhaili
"Tudung kali ni sungguh special. Sarung dimuka terus rasa cantik dan kemas. Warna eksklusif dan kain lasak"
- Puan Khoirunnisa'
 
#{message}
#{time_ago}